tirsdag den 28. maj 2013

Kostplan - hvordan jeg spiser...

                                             (source fitnessfromachick.tumblr)

Pt. spiser jeg ud fra følgende kostplan, meeen.. Min kostplan skal reguleres, når jeg begynder at træne, så jeg får lidt mere protein...fx. i form af proteinshakes og æggehvider

Morgenmad
Havregrød
40 gram grovvalset havregryn
1 dl vand
50 gram æble
40 gram minimælk

Formiddag
Grøntsager  (evt. nogle skrællet gulerødder)
eller en smoothie eller skyr

Frokost
evt. rester fra aftensmade
Grøntsager
Kød (fx kyllingebryst)
50 gram rugbrød- fuldkorn
1 spsk hytteost

Eftermiddag
Grøntsager / eller  æble

Aftensmad
300 gram grøntsager fx bønner, broccoli og asparges
200 gram kød eller linser/kikærter/bulguer/
maks 100 gram ris eller kartofler

Aftensnack
Ja, der vil jeg altså ha 1 kop kaffe, og jeg har ingen problemer med at sove

Cheatday
Om fredagen spiser jeg ofte lidt vingummier, for det frister når at familien spiser fredagsslik ;-)

Jeg forsøger at spise en masse linser, bønner eller andet som holder mig mæt længe, og så mit blodsukker er stabilt, fremfor fx. hvide ris..og så prøver jeg at undgå sukker og lyst brød..Dvs. hurtige tomme kulhydrater..og så er jeg stoppet med at drikke cola zero..som jeg ellers elsker..Men det bedste er nu ikke at jeg har tabt mig, men at min migræne er "næsten" forsvundet..

Men fordi at min kostplan fungerer for mig, betyder nødvendigvis ikke at den er god for dig, så derfor ønsker du at ændre dine kostvaner, så vil jeg anbefale dig at bestille en personlig kostplan hos fx Amanda Louise fra my fit life eller hos en anden erfaren, dygtig og kompetent person :-)


                                                                      (Billede Google)

Knuz, Klem og Kram fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar