lørdag den 13. juli 2013

Lakrids pulver fra Bülow..er bare total lækkert

Altså nu er det jo en sund slankeblog, meen jeg bliver lige nød til at nævne hvad jeg købte i Svaneke forleden...



Jeg var jo selvfølgelig forbi  Lakrids By Johan Bülow, og der købte jeg noget groft lakridspulver og en super spicy lakridsstang med chili. Pulveret er granuleret, og er faktisk både sprødt og knasende med en super lækker lakridssmag. Noget lakridspulver smager altså absolut ikke godt, men dette kan jeg klart anbefale
Lakridsstangen var temmelig stærk, faktisk var den bedst når jeg bare tog en mikro lille bid..af gangen..
 I kan købe lakridspulveret HER , og I burde lige checke linket ud, for  de laver også en masse andre lækkere produkter

Men nu jeg tænker mig om, så er der jo ingen som siger at lakrids ikke kan indgå i en sund ret, så nu skal jeg bare udtænke en eller anden lækker opskrift hvor pulveret kan indgå..

xoxo og god weekend  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar