tirsdag den 30. juli 2013

Radisson Blu Hotel Fredensborg Bornholm ..Fiskebuffet vudering og anmeldelse

For ikke så lang tid siden, så var vi på Radisson / Fredensborg
og spise deres fiskebuffet

Mums mums, mums..siger jeg bare. Der var nemlig alt lige fra røget sild, laks, smørfisk, hellefisk, makrel, tun, rejer.. en masse forskellige slags marineret sild, lækkere krebs, muslinger, forskellige sushiruller. En masse slags varme fiskeretter..Et lækkert kæmpe ostebord, en kagebuffet og 4 slags hjemmelavet is. Ja, og så har jeg sikkert glemt at nævne halvdelen af fisken ..Det vigtigste var at fisken(ene) var frisk(e), og det hele smagte super lækkert. Det er nok den flotteste fiskebuffet, jeg nogensinde har set..Hov jeg tror ikke jeg fik nævnt den flotte isskulptur, som stod midt i det hele, den var faktisk rigtig fin :-) En anden ting som jeg også syntes var lækkert, er at der var forskellige slags grøntsager, kartofler, brød eller ris som enten lå på fadene ved fisken, eller i separate skåle/fade... Jeg er jo glad for lidt kulhydrater..

Det er klart et sted som jeg vil anbefale..Prisen for hele molevitten af mad var 395 dkr pr. person, og det var alle pengene værd. Jeg kan ikke huske hvad det kostede for børn, muligvis halvdelen..


Som I kan se på billedet, er lokalerne hvor fiskebuffeten er placeret lyse, rene og hyggelige... Tjenerne er super flinke og vi blev vist til bords lige med det samme. Men en god ide er nok at reservere bord, det havde vi gjort..for det havde været lidt surt at gå forgæves..

                            (billeder er lånt fra Radissons Fredensborgs hjemmeside, se link oppe)
og så har de endda en lille krukkehave, hvor de dyrker deres krydderurter. Det syntes jeg jo er super lækkert

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar