søndag den 1. september 2013

Børnefødselsdag - Hvad man kan servere- Inspiration

Forleden ledte jeg på Tumblr efter lidt inspiration til et træningsprogram, men faldt over disse skønne billeder..og straks kom jeg til at tænke på hvor lidt der egentlig skal til, for at gøre en børnefødselsdag mere sund. For det skal jo helst ikke kun være kagemand og boller af hvedemel..

                    Sunde kiwiis, dem skal jeg da lave med børnene i weekenden

                                                                                                                          Lækker frugtsalat

                                                                                                                      Blåbær smoothie

                                                                                                                                 Frugtspyd

                                                                                      (Alle billeder er fra Tumblr og Wild Spirit)

Nu vil jeg snart smutte i seng, for jeg er træt efter en romantisk weekend med sightseeing, fest og flyvetur. Men hvor er det skønt at være tilbage på solkinsøen hos mine børn

xoxo/ Klem og god weekend (de få timer som er tilbage)
 Helse qvinden



Ingen kommentarer:

Send en kommentar